Wednesday, June 22, 2011

ape salah aku???

kenape dia tetibe senyap....kenape tgal aku mcm tu?? kalo aku ader wat salah bagi la taw....ape salah aku kat dia apsal dia lgsg tak mau cntc aku ok fine kalo benci ckp je la aku tak ganggu dia dh..pas nie kalo jumpe pon agap la kite tak pernah kenal...aku tak taw mner salah aku...hmm entah la ok tak pe aku terima je....n aku dengar dia ramai awek ok tak pelah semoga bahagia la aku doa kan...aku tak doa kn buruk2 n aku tak mintak paper pon dari dia aku nk penjelasan je...tp kalo tu pon dia berat nk bg so tak pe tak yah la....tgk no aku pon dh benci kot so tak pelah aku sedar kot diri aku sape...kalo mcm tu buang je la gmbar aku dlm blog tu tak gune letak kalo takder makne ape2.....mybe 2 3 minggu nie layanan aku kat dia teruk tp aku mintak maaf aku sgt2 bz n tertekan...aku rase mcm kene main2 kot time aku memerlukan org yang berikn sokongan semua takder ok tak pelah korg mmg cari aku time senang je kan...ok tak pe mmg selalu dh kene.....aku ingat ape yang korg wat bukan nk dendem tapi rase sdy.....

No comments:

Post a Comment