Wednesday, June 29, 2011

:: memerlukan seseorg ::

hmmm sunyi idop aku skg nie....aku terlalu ikot kn perasaan skg....n skg tabiat dulu dh dtg balik...aku asyik nk ngs je...knpe nie...plz jgn la mcm nie k,...aku kene kuat...ingat syida kate kalo ko rase ko teruk..ader lg yang jauh lg teruk dari ko...yes aku ingat tapi...hmm .....aku yang rase ape yang aku tanggung...so ape yang aku nk kate org tak paham ape yang aku rase....to a*l*n S*a*H  maap aku tak boleh nk terima awk lgi coz biar la kiter same teruskan hidup dgn jalan msing2....to e* c*a* maaf la kerane menolak ape yang diberi..bukan sombong ataw berlagak..hati yang tak boleh terima...cinta syg semua dari hati tak boleh nk di pakse2.....hmmm semoge hari esok aku dapat lupe kan ape yang menyakitkn di hari ini..selamat mlm....

2 comments: