Monday, June 27, 2011

::teruskan::

apa yang aku harus teruskan....teruskan hidup....gan fmly yang syg kan aku n mmber2 yang selalu wat aku gelak kan3....teruskan menjadi nurse kat umah nie untk kasi abah mkn ubat n titik ubat...ok sy sedia membantu andakan...hahahahah...teruskan hidup tanpa org2 yang tak menghargai kasih syg yang kte kasi an...so good...teruskan menjadi pelajar yang ingin belajar...hihihi.............teruskan ct yang tak berape bnyak nie kn...so sebenarnya ape pon yang terjadi dlm idup kite,kite kene hadapi walaupon pahit...espacialy org yang kiter syg kan...so dia ader ke dia takder ke kiter kene teruskan...yang pergi tetap pergi kita kene teruskan hidup..yea tak...hihi.....kita manusia kdg2 tak taw mne salah n silap kita tetibe org sentap gan kiter so kalo org tak ckp terus trg mne kiter nk taw kan..tmbah2 aku yang lurus langgar tiang nie...hahaha.....so sape2 yang aku pernah luke kan or wat jahat kat korg yang aku tak sengaja kan aku mintak maaf....aku pon mnusia selalu wat silap....harap2 korg maap kan aku....tak der niat kot nk wat org terase gan perangai aku...sbb tu la aku warning org yang nk kwan aku awal2 boleh ke terima perangai aku yang mcm nie...hmmm bnyak korg kate ok je...but kalo korg terase korg tak mo kasi taw pon....so ape aku nk wat taw2 je ilang sudah...hmmm so ari nie hari memintak maaf sedunia..maap malaysia...huhu sy syg semua org yang ader kat keliling aku nie sorg pon tak tertinggal okeh......hihihi ~_^

No comments:

Post a Comment